FANDOM

Bridgit Mendler
Bridgit Mendler PNG
Pełne imię Bridgit Claire Mendler
Data i miejsce urodzenia 18 grudnia 1992 r.

Waszyngton Stany Zjednoczone

Zawód aktorka, piosenkarka
Aktywność 2004-teraz
Status z Seleną przyjaciółka
Bridgit Claire Mendler (ur. 18 grudnia 1992) – amerykańska aktorka i piosenkarka.Karierę rozpoczęła w 2006 roku. Znana z roli Teddy Duncan w sitcomie Good Luck, Charlie, emitowanym przez Disney Channel. Wystąpiła w serialu Czarodzieje z Waverly Place jako Julia Van Heusen – dziewczyna Justina Russo. Pojawiła się również w jednym z epizodów Jonas. Wystąpiła w produkcji Disneya Lemonade Mouth. W 2008 Mendler zagrała rolę Kristen Gregory w filmie Elita. W 2009 grała Penny – miłość Nicka Jonasa, w premierowym odcinku serialu Jonas. W tym samym roku, u boku Lindsay Lohan zagrała w filmie Prawo ciążenia.Artystka ma również na swoim koncie siedem gościnnych epizodów w Czarodziejach z Waverly Place, gdzie wcieliła się w rolę Julii Van Heusen, wampirzycy, w której zakochuje się Justin Russo. Gra jedną z głównych ról w serialu Powodzenia, Charlie!. W jej filmografii znajdziemy też informacje o występach w filmach: Dzieciaki z High School Musical oraz Alvin i wiewiórki.Bridgit Mendler jako piosenkarka nagrała kilka utworów dla stacji Disney Channel. Najbardziej znany jest ˌˌHang In There Babyˈˈ – intro do Powodzenia, Charlie!. Udzieliła również swojego głosu do nagrania coveru piosenki ˌˌWhen She Loved Meˈˈ3, który trafił na płytę "Disneymania 7". Również jej autorstwa jest piosenka do filmu Dzwoneczek i uczynne wróżki, zatytułowana ˌˌHow to Believeˈˈ. Można także posłuchać piosenki ˌˌThis is my Paradiseˈˈ, którą nagrała do filmu Chihuahua z Beverly Hills 2. W 2011 roku nagrała piosenkę ˌˌI’m gonna run to youˈˈ promującą film Powodzenia, Charlie: Szerokiej drogi.W 2012 roku zaczęła pracę nad swoja debiutancką płytą "Hello My Name Is", która ukazał się w tym samym roku - dokładnie 22 października. Pierwszym singlem promującym tę płytę jest "Ready or Not", który miał swoją premierę 3 sierpnia 2012 roku a 10 sierpnia pojawił się oficjalny teledysk. Drugim singlem zostało "Hurricane".

Więcej z Fandomu

Losowa wiki