FANDOM

Miley Cyrus
Miley.png
Pełne imię Miley Ray Cyrus
Data i miejsce urodzenia 23 listopada 1992

Nashville

Zawód Aktorka, piosenkarka, autorka piosenek,muzyk, tancerka
Aktywność od 2001-teraz
Status z Seleną koleżanka
Miley Cyrus - amerykańska aktorka i piosenkarka, naprawdę nazywa się Destiny Hope Cyrus i przyszła na świat w 1992 roku w Nashville. Jest córką wokalistki country Billy'ego Raya Cyrusa i Leticii "Tish" Cyrus. Zasłynęła dzięki roli w serialu "Hannah Montana" Disneya. Po sukcesie, jaki odniosła dzięki "Hannah Montana", postanowiła zabłysnąć także jako piosenkarka. W październiku 2006 została wydana ścieżka dźwiękowa zawierająca osiem utworów z serialu w wykonaniu Miley. W roku 2007 ukazała się płyta "Hannah Montana 2: Meet Miley Cyrus", zawierająca piosenki z drugiego sezonu serialu oraz premierowe nagrania młodej piosenkarki nie związane z filmem. Krążek promował singiel "See You Again". W lipcu 2008 roku ukazał się album "Breakout", który był pierwszą płytą Miley nie związaną z "Hannah Montana". W 2013 roku swoją premierę miał najnowszy teledysk wokalistki - "We Can't Stop".

CiekawostkiEdytuj

  • Starała się rolę Lily Truscott w serialu "Hannah Montana", jednak postanowiła ubiegać się też o zagranie głównej bohaterki i ostatecznie wygrała casting.
  • W 2008 roku wzięła udział w nagraniu piosenki "Just Stand Up". Pieniądze, ze sprzedaży singla poszły na konto organizacji Stand Up To Cancer, która zbiera środki na badania nad rakiem.
  • Miley Cyrus została uznana za najseksowniejszą kobietę 2013 roku. 

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki